Hai hai. aku update blog ni ha tak percaya kan? HAHAH selalu ada problem siket kalau nak bukak blog. haihhh penat doehh hari ini ! baru balik dari Uitm shah alam, hantar kakak aku. pastu pegi open house kat rumah kawan kawan mama. semalam punya penat pon tak habis lagi. satu desa vista aku serbu HAHAH kita orang jadi wempitz dengan hidayah. babi doh bawak motor macam polis kejar penjahat. laju gilaaaa . siot betol. pastu smpai smpai jeh kat DV aku nmpak linda dengan apit dalam kita. haa diorang ajak tompang aku pon gerak sekali dengan diorang :) tengok gambr bawah ni. sweet kan ehhehe <3

pastu snap snap dekat atas bukit. name bukit tuh "BUKIT TIA" HAHAH kenapa? kau tak tahu eh. nanti aku cerita kisahnya. snap snap snap. gerak rumah syazwan, makan mee :) pegi rumah tia makan lontong :) pegi rumah dayah pn makan lontong nyum nyumm pastu malam pegi rumah acik Ghazali (jiran depan rumah aku) makan mee sup. tapi aku tak makan, aku just ambik jeh, pastu main suap suap dekat Izleen, Izzyan dengan Afiqah(darjah6) tapi mulot macam KAKBEDAH pok pekkkk jeh tahu :D


NUR HIDAYAH BINTI ABU BAKAR ! Dia boleh dikatakan gila camera jugak HAHAH sebalah kiri gmbar time kat rumah syazawan kot maybe lah :)tak ingat sangat heheh. then sebelah kanan nih gmbr time tunggu ayah aku smpai. sempat lagi snap. hebad muuuu :D

                                  

FEENA AND TIA. MY BESTFRIEND HEHEH LYNDA, LISA, DAYAH, NAEM , SYAFIQAH pon BESTFRIEND AKU JUGAK. heheh dulu kita orang ada buat community kat myspace. dulu lah kan, hehe name community tuh GAXERA :) pernah dengar? tuh kita orang punya lah hehehe.

Huit ! act banyak lagi gambar. tengah tunggu LYNDA DENGAN APIT upload heheh.