Alhamdulillah boleh update doh. babi blog nih berbulan jugak aku tunggu dia loading. hari ni baru boleh heheh hari ni ada OPEN HOUSE rumah FATIHA ALIAS :) Nak pegi? Jom aaa heheh. act aku banyak nak update tapi semua dah lupe! -__-bangang kan.budak tuh text aku dia suroh aku dengar lagu BERDUA BERSATU. aku pon dengar lah, hmm best lah jugak :)

Fatiha Alias

haa kejap nih nak bgi tahu nih, takde kena mengena dengan gmbr kat atas okay. kalau aku lepak dengan kau kan, aku tak suka kau bace mesej mesej aku. aku tak suka lah, sorry. lepas tuh kalau ada gmbr budak yg kau benci sekali pon dalam fhone aku, tak payah lah nak delete sangat. tuh bukan fhone kau. ish aku tak suka lah perangai kau macam tuh. macam bijak kepala. suka hati jeh kau nak buat ape -_-



GAMBAR NI CAKAP ! ENGKAU WAT LEX WAT PEACE SEBANYAK 200X10. EH, suka kau lahh :) ikot ramai ramai. one and two and three, four, five six and byebye :)