Okay tadi bangon pagi pagi sebab ikot mama pegi Hari Kantin kat sekolah. mula mula aku memang tanak pakai tudong buat selamber jeh kan. mama aku pon bgi tak pakai so aku tak pakai la. then dalam kita aku pkir pkir balik baik aku pakai tudong kan lebih sopan santun hehe. then jumpe membe membe aku dulu SK METHODIST perhhh rindu gila doe dekat diorang semua. haha aku dah hagak mesti kena peluk dengan diorang semua. tengok tengok betol lah. HAHAH happy sangat weh. then lepak lepak dengan budak pantai sepang putra, Sarah Anwar dengan Siti Fazira, Qamarina. lepak lepak gelak gelak gila gila gosip gosip. then kita org fikir nak masuk rumah hantu or tanak. fikir banyak kali. tak payah lah kan. sbb aku cakap "weh takpayah masuk doe,bawu keling" pastu diorang pon tak jadi masuk kesian betol hihih. then pukol 12.30 tuh aku dah kena balik. mama aku call "adik kat mane? tanak balik ke?' hahah dah salam salam tuh nak bla ah. diorang tarik aku "weh weh tak payah lah balik" aku pon ckp kalau ikotkan hati aku. aku tanak balik :D