HAHAHA muka kau kelakar. tengah stalker orang nih, bohsan punya pasal semua boleh buat. FOLIO SEJARAH aku dah hantar hari jumaat hari tuh. Lega doe bila dah hantar kalau tak asyik kena pok pek pok pek ngantok pulak aku kalau cikgu macam tuh. Aku dengan Lynda orang first hantar. sanggup tunggu kat meja cikgu sampai cikgu datang. semangat punya pasal. tunggu tunggu aku pon duduk kat kerusi cikgu Maswani, cikgu sesi petang. so takde orang aku dudok lah. kasut aku tanggal then dudok bersila. cikgu pon sampai, dia susun folio lynda. sementara tunggu tuh, aku nmpak Hidayah lalu. aku pon suroh "Wehhh suson kan folio aku" dia pon susun.lynda cakap "weh weh masuk kelas, semak jeh"HAHAHA pastu dia cakap "Tapi aku tak curi folio" ehhh cam bangang. Sabar jeh, naseb baik cikgu takk dengar :D tak selasai semua tuh cikgu cakap "eh mane boleh pakai kasut line merah macam tuh, suka suka jeh kan" ntah ape lagi dia cakap buat bodoh jeh.pastu aku ckap daripada orang tuh kasut warne biru. lynda cakap "bangang punya kawan"  HAHAHA