HAHAH sekarang tengah pukol 4.00 pagi kot. agaknya lah entah :) sekarang aku tengah tngok kakak akak aku buat video clip kat dalam bilik ni ha Ya allah bisingnya tolong lah. skg aku tgah dengar lagu written in the star. that is my favourite song okay. aku pgi terawih jumpe izleen faqihah hahah. main main dengan adik dia, then ramai gila budak bbst. teharunya haaa cam gampang heheh. kena sentiasa senyum nanti orang cakap aku sombong. Errr gosip nya kau ni hiah semalam pgi terawih jumpe Elisya Faiqa awww comelnya dia :) kat skolah tadi ada solat hajat.best best I likeee. eh kenapa kakak akak form5 cakap aku gengster. peliknya. dayah yang cite. HAHAH nak tergelak aku. ada akak sorang tuh jalan macam model doe. suka tengok dia jalan, dayah selalu ejek aku. act nak on sebb nak letak slide show gmbr korang korang. Nanti tgok jelah. msti ada :) OKBAIIII STALKER :D