Hoi hai. tengah penat ni baru balik dari Tesco ni penat seyhh angkat barang. tadi time otw balik tengok dalam hutan tba tba aku teringat dekat skolah lame aku dulu SK METHODIST hehe apesal pon tak tahu. tapi sumpah best sekolah situ semua Gua concerrr lu ada? Hahaha paling ganas lag dalam skolah tuh. semua cikgu kelas aku, kalau seliseh jeh "Hey kamu anak cikgu Mansor eh?'' aku jawap balik "Yo" hahah. sekolah bapak aku sebelah jeh dengan skolah aku. dekat jeh. kalau  balik skolah jeh pegi skolah ayah aku. kdang kalau bapak aku ada meeting aku balik jalan kaki. sebab rumah lame aku dekat lah jugak dgan skolah. kalau jlan kaki 15-20 minit kot naik keta tak pastilah. kau kiran sendiri kay. kalau balik skolah kan, aku campak beg tepi keta. kesian bapak aku balik skolah jeh kena kutip beg aku hihih.