Hai blog baru. aku tak paham dah macam mane nak guna dekat home ni haaaa. suka suka kau jeh tukar yang baru. aku nak yang lame balik. sekarang. sekarang jugak. tanak? hm lantak kau lah. Apekau? aku tengah serabot ni buat folio sejarah ka ape tahu. HAHAHA emo bhai aku ni. tadi dalam kelas sejarah cikgu membebel jeh. masuk jeh bising. pening kepala aku weh. tadi sedang aku kyusuk bersembang dgan Lynda. tba tba cikgu "MAISARAH" aku pon cakap "Yawww". hehehe pastu cikgu tanya aku ape ntah, siapa bunuh siapa kan, aku nak cakap James Brok takut salah, aku pon cakap lah Bruno Mars. lynda pon ketawa. HAHAHA cikgu cakap "Hahhh? Bruno Mras" aku cakap : Ehh tak takkkk, berguraw jeh :D chill ya cikgu. saya tahu cikgu dah bengang masuk kelas kitaorang. relax ya cikgu doakan kelas kami berjaya jeh 3CEKAL the BEST? saya tahu :D macam biase aku dgan lynda rehat paling awal. lynda tak hbis hbis suroh aku nyanyi lagu. aku pun nyayi lah dalam kelas hehe pastu dia cakap " kan best kalau kau jadi BF aku, sbb kau suka nyanyi, suara pon boleh tahan #eceheceh" HAHAHA OKAY BYEBYE :)