jangan nak pepps sangat. ejaan betol tak? Eh entah la. petang tadi tengah aku kyusuk Im dengab Fatma Nur Najaa binti Ibrahim kan tba tba ada satu suara datang. dia cakap nak fogging dkat taman tuh, alahai sebok jea kacau kacau. Haihh, keluar rumah jeh Nurul Izzyan tgah panjat tembok, aku pon join lah sekali. lepak dekat tadika kejap sementara tunggu Izleen Faqihah. pastu main bola dengan budak budak budak kecik. sumpah ramai. pening aku! Hahaha. main lambong lambong bola, buli buli, ,main papan jongket dengan Hanis alololo tomeynya dia. haha suka kacau dia. pastu main bola dengan Cha, dia tuh kureng siket, kesian dia. kakak aku selalu suroh main dengan dia. tadi aku main bola dengan dia, saje je kacau dia pastu kakak aku cakap "mai tampar kau kan" HAHAH izzyan dengan izleen tergelak je. last last ada budak mane ntah baling bola dekat kaki aku. perrhh berdarah bhai *terdudok kejap* Hmm balik balik sapu minyak. kaki aku baru nak baik tahu tak :(