Ehh gambar time aku kat hospitla ni haaa. tanak tengok ka? HAHA


Okay harini hari AHAD! sumpah penah dah la semalam tidor pukol empat bangon bangon jeh terus kemas ruma h ada gambar banyak gila. aku ambik yang aku suka jelah okay. harap bersabar :D tengah loading tuh watlex sapkokluw. lepas ni pegi Jusco pulak haa memang tak rehat lah aku besok skolah pulak -.- eh malasnya nak pakai seliper pegi sekolah nak pakai kasot. rindu kasot :( 



Tuh diaaaa. koleksi kasut kasut aku pada tahun ni. empat kasut sekolah lima kasut sports khakha. tapi takde ah banyak macam korang. tapi kasut jalan diletakkan berasingan takut baww busuk. aku paling sayang kasot yang ada line merah jeh hihih :)
Ni yang atas ni meja study aku. macam tak rupa meja study jehkan. penoh dengan game game cenderahati hahah. memang susah ah aku nak study kalau macam ni. nih bilik aku bilik aku sepah siket sebab tuh aku ambik gmbr port nih jeh, yang lain nanti kau terkejot pulak. pesan kang susah. dalam rumah ni bilik aku paking sepah heheh :D